tiistai 30. kesäkuuta 2015

Meikattu vs. Meikitön

Heippa!

Oon nyt parissa blogissa törmännyt näihin Nikkietutorialsin inspiroimiin Power of makeup postauksiin, ja koska itse oon kovasti tykännyt katsella näitä, päätin tehdä myös omani. Ideahan tässä on simppeli: Meikkaat vain toisen puolen kasvoistasi.


Jaaa tältä se näyttää mun pärställä. Otin kuvan vertailun vuoksi sekä luonnon valossa että sisällä.

Ekana huomio kiinnittyy varmasti eroon kulmakarvoissa. Mähän olen luonnostani punapää (HAAHAA HAAHAA GINGER, I HAVE NO SOUL), joten mun kulmakarvani on vaaleat, punertavat ja hyvin hyvin huomaamattomat. Tämän ongelman mä ratkasen kulmäkynällä.

Toinen iso ero on silmissä. Meikin lisäksi aika radikaalin eron aiheuttaa piilolinssi. En käytä piilolinssejä vain ulkonäkösyistä, vaan myös huonon näön vuoksi. Olen niihin niin tottunut, että melkein unohdin koko asian tätä tehdessä. Muutaman kuvan ehdein jo ottaa piilolinssi oikeassakin silmässä, mutta kävin sitten välissä nappaamassa sen pois, että toinen puoli naamasta olisi sitten täysin luonnollinen.

Ja kolmanneksi tottakai iho. Mulla ihon kunto on hyvin kausiluontoinen asia. Välillä naama on aivan loistavassa kunnossa, välillä sitten taas finniä puskee sieltä täältä. Nyt mulla on ollu jo hetken aikaa sellainen ei-niin-hyvä ihokausi, mikä tosin johtuu todennäköisesti siitä, että olen taas vaihteeksi vähän herkkukoukussa :') Yleensä en kesäisin käytä näin paksua meikkiä iholla, mutta nyt laitoin tätä postausta varten.



Jos te muut ootte tehnyt näitä Power of makeup -postauksia, niin mulle voitte laitella linkkiä kommenttiboksiin, näitä on hauska katsella! :) Eipä muuta tällä erää. Jättäkää kommenttia!


1 kommentti:

  1. Sulle olis haaste täällä;
    http://hukkunuthammasratas.blogspot.fi/2015/07/apua-mut-haastettiin.html
    :D

    VastaaPoista